Αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » Μέλη ΔΕΠ » Τομέας Παιδαγωγικής » Ζαχαρούλα Σμυρναίου » Επιστημονικά Περιοδικά

Επιστημονικά Περιοδικά

Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά με Κριτές

  • Smyrnaiou, Z., Petropoulou, E. & Sotiriou, M. (2015). Applying argumentation approach in STEM education: A case study of the European Student Parliaments project in Greece, US-China Education Review (accepted).
  • Smyrnaiou, Z., Petropoulou, E. & I. Psarri (2015). Teachers’ development regarding cognitive schemas and creativity through the design of digital learning tools (submitted).
  • Margoudi, M. , Smyrnaiou, Z. (2015). 'An Educational Application of Online Games for Learning Difficulties'. World Academy of Science, Engineering and Technology, International Science Index 103, International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic and Management Engineering, 9(7), 2336 - 2340.
  • Smyrnaiou, Z., Moustaki, F., Yiannoutsou, N., Kynigos, C (2012). Interweaving meaning generation in science with learning to learn together processes using web 2 tools. Themes in Science & Technology Education, 5(1/2), 27-44. 
  • Smyrnaiou, Z., Kynigos, C. (2012) Interactive Movement and Talk in Generating Meanings from Science, IEEE Technical Committee on Learning Technology, Special Theme "Technology-Augmented Physical Educational Spaces"  Hernández Leo, D. (Ed). Bulletin of the Technical Committee on Learning Technology, pp. 17-20, Volume 14, Issue 4, October 2012, available online at www.ieeetclt.org/content/bulletin-14-4
  • Smyrnaiou Z, Moustaki F, Kynigos C. (2012) “Students’ Constructionist Game Modelling Activities as Part of Inquiry Learning Processes” Electronic Journal of e-Learning Volume 10 Issue 2, 2012, (pp235 - 248), available online at www.ejel.org 
  • Kynigos C., Daskolia M., Smyrnaiou Z. (2012). Empowering Teachers in Challenging times for Science and Environmental Education: Uses for scenarios and microworlds as boundary objects. Contemporary Issues in Education, KE65011012, 3 (1) 
  • Smyrnaiou. Z (2007). « An innovative way for using computers in science teaching -Una Manera Innovadora Para Usar Las Computadoras En La Enseñanza De La Ciencia », Journal of Science Education, n 2, vol. 8, p. 99-102. 
  • Smyrnaiou. Z (2006). « Les idées des philosophes physiciens anciens Grecs », Mesogeios, nº 28, juin, pp 5-12. 
  • Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2005). Évaluation cognitive d’un logiciel de modélisation auprès d’élèves de collège, Didaskalia, nº 27, Décembre, pp. 133-149.
  • Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). L'utilisation des logiciels éducatifs dans l’enseignement de la physique, Cahiers pédagogiques à la rubrique Faits & Idées, nº 426, pp 65-66.

Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά με Κριτές

  • Σμυρναίου Ζ., Κόμης Β. & Δημητρακοπούλου Α. (2008). «Συμβολή στη Μελέτη των συλλογισμών των μαθητών ΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου με χρήση βίντεο, πειραματικής διαδικασίας και εκπαιδευτικού λογισμικού. Η περίπτωση των βάσεων και οξέων», Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην  Εκπαίδευση, Κλειδάριθμος, τ. 1, σελ. 9-33.
  • Σμυρναίου Ζ. (2006). «Η χρήση αντικειμένων και εκπαιδευτικού λογισμικού στις φυσικές επιστήμες. Η περίπτωση του κεκλιμένου επιπέδου», Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, ΕΔΙΦΕ, τ. 19, σελ. 45-55.

Ηλεκτρονικά Περιοδικά με Κριτές

  • Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). Integration d’un logiciel dans l’enseignement de la physique, Βρίσκεται με τη μορφή υπερκειμένου στην ιστοσελίδα www.cahierspédagogiques.fr
  • Smyrnaiou, Z. & Weil-Barais, A. (2004). Intégration de l'outil informatique dans l’enseignement des sciences physiques, EpiNet, nº65, mai 2004. Βρίσκεται με τη μορφή υπερκειμένου στην ιστοσελίδα: http://www.epi.asso.fr/revue/articles/a0405c.htm