Αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » Μέλη ΔΕΠ » Τομέας Παιδαγωγικής » Ζαχαρούλα Σμυρναίου » Βιβλία

Βιβλία

Βιβλία
  • Smyrnaiou, Z., Riopel, M. et Sotiriou, M. (sous presse). Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. 390 p.
  • Riopel, M. et  Smyrnaiou, Z. (sous presse). New Developments in Science and Technology Education. New York: Springer. 220 p.
  • Smyrnaiou Z. & Tsouma E. (2012). "Confronting Challenges Regarding Global Energy Politics" (ISBN 978-3-659-20392-3). LAP LAMBERT Academic Publishing is a trademark of: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG, Saarbrücken, Germany.
  • Σμυρναίου Ζ. (2008): «Εκπαίδευση και Τεχνολογία: Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Εκδόσεις Ηρόδοτος, Αθήνα, σελ. 240.
  • Κουτσούκος A. & Σμυρναίου Ζ. (2007): «Γνωστική Ψυχολογία και Διδακτική: Η συμβολή του Jean Piaget στη σύγχρονη παιδαγωγική και διδακτική σκέψη», Εκδόσεις Ηρόδοτος, Αθήνα, σελ. 255. (Το βιβλίο στην πρώτη του έκδοση είχε πάρει το Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό "Σικελιανά 2005").
  • Σμυρναίου Ζ. & Κουτσούκος A. (2013/2007): «Σύγχρονη Παιδαγωγική Ψυχολογία», Εκδόσεις Ηρόδοτος, Αθήνα, σελ. 320.
  • Σμυρναίου Ζ. & Κουτσούκος A. (2006) (μετάφραση στα Ελληνικά): «Gérard Vergnaud : Lev Vygotski. Παιδαγωγός και στοχαστής της εποχής μας», εκδόσεις Issalos, Αθήνα, σελ. 100.

Κεφάλαια σε βιβλία

  • Spinou E. & Smyrnaiou Z. (2015). Collaborative learning and subsequent social interactions with the support of Web 2.0 tools. HCICTE2014-Book (submitted).
  • Smyrnaiou Z., Petropoulou E., Spinou E., Otrel Cass K. (2015).  Applying Computer Assisted Assessment as a learning enhancement approach: Teachers' perception in the Greek context. Dans Riopel, M. et Smyrnaiou, Z. (dir.) New Developments in Science and Technology Education. New York: Springer. 220 p. 
  • Smyrnaiou Z., Petropoulou E., Spinou E., Margoudi M., Kostikas I. (2015). Analysis of an Inquiry-based design process for the construction of computer-based educational tools: The paradigm of a secondary development tool negotiating scientific concepts. Dans Riopel, M. et Smyrnaiou, Z. (dir.) New Developments in Science and Technology Education. New York: Springer. 220 p. 
  • Emily B. Moore, Mario Mäeots, Zacharoula Smyrnaiou (2015).  Scaffolding for Inquiry Learning in Computer-Based Learning Environments. Dans Riopel, M. et Smyrnaiou, Z. (dir.) New Developments in Science and Technology Education. New York: Springer. 220 p. 
  • Smyrnaiou Z., Moustaki F., Kynigos C. (2015) Inquiry and meaning generation in Science while learning to learn together: how can digital media provide support? Dans Riopel, M. et Smyrnaiou, Z. (dir.) New Developments in Science and Technology Education. New York: Springer. 220 p. 
  • Zacharoula Smyrnaiou, Evangelia Petropoulou, Eleni Spinou, Kathrin Otrel Cass (2015). Tracing Computer Assisted Assessment for Learning Capability in Greek Teachers, Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment (accepted).
  • Zacharoula Smyrnaiou, Evangelia Petropoulou, Maria Margoudi and  Ioannis Kostikas (2015). Establishing a Common Pattern for Educational Tools’ Design Process: The Inquiry-based Development Approach of a Tool Addressing Science Related Issues, Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment (accepted).
  • Smyrnaiou Z. & Weil-Barais A. (2007). Comparaison de deux logiciels éducatifs de modélisation et de simulation. In M.Merri (coord.) «Activité humaine et conceptualisation Questions à Gérard Vergnaud», Presses Universitaires du Mirail, Novembre 2007. (Table des matières du CD-ROM).
  • Vavouraki A., Smyrnaiou Z. & Dimopoulos k. (2006). Information and Communication Technology and Youth: Implications for educational policy and innovation. In: Science and Technology Education for a diverse world: Dilemmas, needs and partnerships. ed. / R. Janiuk; E. Samonek-Miciuk. Lublin, Poland : Maria Curie-Sklodowska University Press, p. 231-233.
  • Dimopoulos k. & Smyrnaiou Z. (2005). Factors related to student’s interest in science learning. In: D. Koliopoulos & Α. Vavouraki, Science Education at cross roads: Meeting the Challenges of the 21th Century. Athens, EDIFE, pp. 135-142.
  • Fantaki G. & Smyrnaiou Z. (2005). Including ICT in Science Inclusion Processes – a differentiated learning approach. In: D. Koliopoulos & Α. Vavouraki, Science Education at cross roads: Meeting the Challenges of the 21th Century. Athens, EDIFE, pp. 136-143.
  • Σμυρναίου Ζ. & Δημόπουλος Κ. (2005). Η συνάφεια του αναλυτικού προγράμματος των φυσικών επιστημών με τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Στο: Δ. Κολιόπουλος & Α. Βαβουράκη, Διδακτική Φυσικών Επιστημών: Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα (κείμενα για τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση). Αθήνα, ΕΔΙΦΕ, σελ 1-13.