Φιλοσοφική Σχολή
2006 Γεφυρώνοντας τη βασική με την εφαρμοσμένη έρευνα: Το παράδειγμα της γενικευμένης μίμησης. Εισήγηση στο συνέδριο του Association for Behavior Analysis32nd Annual Convention. Atlanta, GA, Μάιος, 2006. |
2007 Διερεύνηση για τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και των επαγγελματικών ψυχικής υγείας, που εργάζονται με παιδιά με αυτισμό. Εισήγηση στο συμπόσιο, Εξειδίκευση επαγγελματιών υγείας στη Γνωσιακή- Συμπεριφορική έρευνα και θεραπεία. Εισήγηση στο 11ο Πανελλήνιο Συνεδρίου Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ. Κρήτη, Απρίλιος, 2007. |
2007 Αξιολόγηση και «Βέλτιστες Παρεμβάσεις» για την αντιμετώπιση των αναγκών των παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες. Εισήγηση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με Διεθνή Συμμετοχή. Αθήνα, Απρίλιος, 2007. |
2008 Θεωρητικές, πρακτικές και ερευνητικές προεκτάσεις της θεωρίας του νου για τα παιδιά με αυτισμό. Εισήγηση από Α. Γενά & Ε. Τσιρέμπολου, στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας, Αθήνα: Μάϊος, 2008. |
2009 Αυτισμός και από κοινού εστίαση της προσοχής: Θεωρητικές, πρακτικές και ερευνητικές προεκτάσεις στη Θεωρία του νου. Εισήγηση από Ε. Τσιρέμπολου & Α. Γενά στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας. Βόλος, Μάϊος, 2009. |
2009 Assessing and teaching play repertoires to children with autism in a developmental sequence. Εισήγηση των Α. Γενά, Σ. Λουκρέζη και Ε. Παπαδοπούλου, στο 5th International Confernece of the Association of Behavior Analysis International. Νορβηγία, Όσλο, Αύγουστος 2009. |
2009 Establishing behavioral repertoires of skills associated with the development of Theory of Mind in children with autism. Εισήγηση των Ε. Τσιρέμπολου & Α. Γενά , στο 5th International Confernece of the Association of Behavior Analysis International. Νορβηγία, Όσλο, Αύγουστος 2009. |
2010 A cross cultural study on the effectiveness of behavioural and eclectic intervention programmes for 6.5 to 14 year old children with autism spectrum disorders. M. Makrygianni, A. Gena, & P. Reed. Εισήγηση στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο της European Association for Behaviour Analysis. Ρέθυμνο, Σεπτέμβριος, 2010. |
2010 The development of Theory of Mind skills and affective responding in children with autism: A pilot study. E. Tsirempolou & A. Gena. Στο Συνέδριο της European Association for Behaviour Analysis. Ρέθυμνο, Σεπτέμβριος, 2010. |
2011 Η χρήση της αυτοκαταγραφής από άτομα με αυτισμό ως μέσου τροποποίησης της συμπεριφοράς τους: Ανασκόπηση ερευνών. Π. Γαλάνης & Α. Γενά Εισήγηση στο 13ο Συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Αθήνα, Μάϊος, 2011. |
2012 Ομαδική Ψυχοεκπαιδευτική παρέμβαση σε γονείς ατόμων με σχιζοφρένεια. Τσιούρη, Γενά, Καραμπάς, Κατσιμαγκλής & Μουζάς. Εισήγηση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών, με διεθνή συμμετοχή, Θεσσαλονίκη, Φεβρουάριος, 2012. |
2012 Πρόεδρος του Συμποσίου με τίτλο: «Systemic behavior-analytic interventions for children with autism». Στο 1st Interdisciplinary Congress “Psychiatry and Related Sciences” του World Psychiatric Association Νοέμβριος - Δεκέμβριος, 2012. Εισηγήσεις: A. Gena «Systemic Behavior Analytic Interventions for Children with Autism» Ι. Tsiouri, Α. Gena, & O. Mouzas, «Group psychoeducational intervention for parents of individuals with autism: A comparative study» A. Gena, H. Michalopoulou, & S. Alai-Rosales «Happiness counts». |
2012 Στο πλαίσιο της επίσκεψής της στις ΗΠΑ με την Υποτροφία του Ωνασείου Ιδρύματος Υποτροφιών, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες στα πανεπιστήμια: 1. University of North Texas – Department of Behavior Analysis, στο Denton, Texas: 2. University of Miami / Nova Southeastern University, στο Miami, Frorida 3. Endicott College – στο Beverly, Massachusetts 4. Long Island University – CW Post Campus, στο Long Island, New York |
2014 Προσκεκλημένη Κεντρική Ομιλία, με τίτλο, «Systemic Behavior Analysis and ASD: Optimal Outcome, Challenges, and Future Directions», στο συνέδριο με τίτλο, «Using Behavior Analysis In Autism Intervention», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Δημόσιας Υγείας του Λιβάνου, Βυρηττός, Λίβανος, Απρίλιος 2014. |