Φιλοσοφική Σχολή
Gena, A. (1994). Training and generalization of affective behavior displayed by youth with autism. Dissertation Abstracts International, 55, 11B (University Microfilms No. 9510662), σ. 126. |
Gena, A. & Taylor, B. (1993). Alpine Learning Group Staff Training Manual. New Jersey: Alpine Learning Group, Inc., σ. 69. |
Γενά, Α. (1996). Αξιολόγηση, θεραπεία και εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό. Στο συλλογικό έργο Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής θεραπείας, Τόμος Γ, επιμέλεια Γ. Μπουλουγούρη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 69-93. |
Γενά, Α. (1997). Βασικές αρχές για το ξεκίνημα της συνεκπαίδευσης στην Ελλάδα. Στο συλλογικό έργο Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς, επιμέλεια Ε. Τάφα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 231-245. |
Γενά, Α. (2000). Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση για την αξιολόγηση-διάγνωση και αντιμετώπιση του αυτισμού. Στο συλλογικό έργο Θέματα επιμόρφωσης-ευαισθητοποίησης στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι & Η. Γ. Μπεζεβέγκης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 181-199. |
Γενά, Α. (2000). Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση παιδιών με αυτισμό και νοητική καθυστέρηση. Στο συλλογικό έργο, Η ανατομία των σχολικών αποτυχιών, Αθήνα: Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών. Σελ. 115-136. |
Γενά, Α. (2002). Αυτισμός και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές: Εφαρμογές ενός θεραπευτικού και παιδαγωγικού μοντέλου. Αθήνα: Έκδοση της συγγραφέως. |
Γενά, Α. (2004). Παιδιά με ήπιες διαταραχές μάθησης και συμπεριφοράς: Προϋποθέσεις και διδακτική μεθοδολογία για την εκπαίδευσή τους στη γενική τάξη. Στο συλλογικό έργο Προσαρμογή στο σχολείο, επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι & Μ. Ζαφειροπούλου (σελ. 194-221). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Γενά, Α. (2004). Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς ήπιες μαθησιακές και συναισθηματικές διαταραχές: Θεωρητικές και ιστορικές καταβολές, στάσεις και αξιολόγηση. Στο συλλογικό έργο «Εφαρμοσμένη Κλινική Ψυχολογία του παιδιού», επιμέλεια Μ. Ζαφειροπούλου & Γ. Κλεφτάρας (σελ. 107-146). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Χατζηγιάννογλου, Θ. & Γενά Α. (2005). Η αντίδραση του πατέρα στο παιδί με ιδιαίτερες ανάγκες. Κοινωνική Εργασία, 20(77), 54-62. |
Γενά Α. (2005). Ο εκπαιδευτικός ως σύμβουλος των γονέων. Στο Πρακτικά του Λ. Παιδαγωγικού Συνεδρίου, Διαστάσεις της συμβουλευτικής παρέμβασης στο σχολείο (σ. 55-74). Αθήνα: Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών. |
Γενά, Α. (2006). Οικογένεια και παιδί με αυτισμό: Οι αντιδράσεις και η προσαρμογή των γονέων. Στο συλλογικό έργο «Το φάσμα του αυτισμού: Συνεργασία, σύγκλιση οικογένειας και επαγγελματιών», ΥΠΕΠΘ και Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Αυτιστικών Ατόμων Ν. Λάρισας (σελ. 45-88). Τρίκαλα: Έλλα |
Γενά, Α. (2007). Θεωρία και Πράξη της Ανάλυσης της Συμπεριφοράς. Αθήνα: Gutenberg. |
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2007). Εφαρμογές της ανάλυσης της συμπεριφοράς στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση του αυτισμού. Εγκέφαλος, 44, 84-99. |
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2007). Προσέγγιση ΑΒΑ – Η συμπεριφοριοαναλυτική προσέγγιση στον αυτισμό. Στο Σ. Νόττα & Μ. Νικολαϊδου (Επιμ.), Πρακτικά της διημερίδας 13-14 Ιανουαρίου 2006, Αυτισμός – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές: Ολιστική διεπιστημονική προσέγγιση (Α΄ Τόμος σελ. 38-61) Αθήνα: Βήτα. |
Γενά, Α. (2009). Σύγχρονες τάσεις στην ειδική αγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα των Η.Π.Α. Στο Πρακτικά ημερίδας, «Πρόταση αναβάθμισης της Α΄βαθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές ανάγκες εκπαίδευσης» (σελ. 28-43). Αθήνα: Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών. |
Γενά, Α. (2011). Προβλήματα συμπεριφοράς και η διαχείρισή τους. Στο Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (σελ.171-188). Παραδοτέο στο πλαίσιο των πράξεων «Προγράμματα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». |
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2011). Η συμπεριφορική-αναλυτική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του αυτισμού. Στο Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (σελ.126-147). Παραδοτέο στο πλαίσιο των πράξεων «Προγράμματα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». |
Γενά Α. & Μπαλαμώτης Γ. (2013). Η Οικογένεια του παιδιού με αυτισμό (τόμος Α΄ Γονείς). Αθήνα: Gutengerg. |