Αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » Μέλη ΔΕΠ » Τομέας Παιδαγωγικής » Αγγελική Γενά » Βιβλία και κεφάλαια με θεωρητικό περιεχόμενο

Βιβλία και κεφάλαια με θεωρητικό περιεχόμενο

Gena, A.  (1994). Training and generalization of affective behavior displayed by youth with autism. Dissertation Abstracts International, 55, 11B (University Microfilms No. 9510662), σ. 126.
Gena, A. & Taylor, B.  (1993).  Alpine Learning Group Staff Training Manual. New Jersey: Alpine Learning Group, Inc., σ. 69.
Γενά, Α.  (1996).  Αξιολόγηση, θεραπεία και εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό. Στο συλλογικό έργο Θέματα γνωσιακής και συμπεριφοριστικής θεραπείας,  Τόμος Γ, επιμέλεια Γ. Μπουλουγούρη.  Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 69-93.
Γενά, Α.  (1997).  Βασικές αρχές για το ξεκίνημα της συνεκπαίδευσης στην Ελλάδα. Στο συλλογικό έργο Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς, επιμέλεια Ε. Τάφα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 231-245.
Γενά, Α. (2000). Μια ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση για την αξιολόγηση-διάγνωση και αντιμετώπιση του αυτισμού.  Στο συλλογικό έργο Θέματα επιμόρφωσης-ευαισθητοποίησης στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι & Η. Γ. Μπεζεβέγκης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σελ. 181-199.
Γενά, Α. (2000). Σύγχρονες τάσεις στην αξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση παιδιών με αυτισμό και νοητική καθυστέρηση. Στο συλλογικό έργο, Η ανατομία των σχολικών αποτυχιών, Αθήνα: Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών. Σελ. 115-136.
Γενά, Α.  (2002). Αυτισμός και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές:  Εφαρμογές ενός θεραπευτικού και παιδαγωγικού μοντέλου.  Αθήνα: Έκδοση της συγγραφέως.
Γενά, Α. (2004). Παιδιά με ήπιες διαταραχές μάθησης και συμπεριφοράς: Προϋποθέσεις και διδακτική μεθοδολογία για την εκπαίδευσή τους στη γενική τάξη. Στο συλλογικό έργο Προσαρμογή στο σχολείο, επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι & Μ. Ζαφειροπούλου (σελ. 194-221). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Γενά, Α. (2004). Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς ήπιες μαθησιακές και συναισθηματικές διαταραχές: Θεωρητικές και ιστορικές καταβολές, στάσεις και αξιολόγηση. Στο συλλογικό έργο «Εφαρμοσμένη Κλινική Ψυχολογία του παιδιού», επιμέλεια Μ. Ζαφειροπούλου & Γ. Κλεφτάρας (σελ. 107-146). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Χατζηγιάννογλου, Θ. & Γενά Α. (2005). Η αντίδραση του πατέρα στο παιδί με ιδιαίτερες ανάγκες. Κοινωνική Εργασία, 20(77), 54-62.
Γενά Α. (2005). Ο εκπαιδευτικός ως σύμβουλος των γονέων. Στο Πρακτικά του Λ. Παιδαγωγικού Συνεδρίου, Διαστάσεις της συμβουλευτικής παρέμβασης στο σχολείο (σ. 55-74). Αθήνα: Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών.

Γενά, Α. (2006). Οικογένεια και παιδί με αυτισμό: Οι αντιδράσεις και η προσαρμογή των γονέων. Στο συλλογικό έργο «Το φάσμα του αυτισμού: Συνεργασία, σύγκλιση οικογένειας και επαγγελματιών», ΥΠΕΠΘ και Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Αυτιστικών Ατόμων Ν. Λάρισας (σελ. 45-88). Τρίκαλα: Έλλα

Γενά, Α. (2007). Θεωρία και Πράξη της Ανάλυσης της Συμπεριφοράς. Αθήνα: Gutenberg.
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2007). Εφαρμογές της ανάλυσης της συμπεριφοράς στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση του αυτισμού. Εγκέφαλος, 44, 84-99.
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2007). Προσέγγιση ΑΒΑ – Η συμπεριφοριοαναλυτική προσέγγιση στον αυτισμό. Στο Σ. Νόττα & Μ. Νικολαϊδου (Επιμ.), Πρακτικά της διημερίδας 13-14 Ιανουαρίου 2006, Αυτισμός – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές: Ολιστική διεπιστημονική προσέγγιση (Α΄ Τόμος σελ. 38-61) Αθήνα: Βήτα.  
Γενά, Α. (2009). Σύγχρονες τάσεις στην ειδική αγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα των Η.Π.Α. Στο Πρακτικά ημερίδας, «Πρόταση αναβάθμισης της Α΄βαθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές ανάγκες εκπαίδευσης» (σελ. 28-43). Αθήνα: Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών.
Γενά, Α. (2011). Προβλήματα συμπεριφοράς και η διαχείρισή τους. Στο ­Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (σελ.171-188). Παραδοτέο στο πλαίσιο των πράξεων «Προγράμματα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Γενά, Α. & Γαλάνης, Π. (2011). Η συμπεριφορική-αναλυτική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του αυτισμού. Στο ­Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (σελ.126-147). Παραδοτέο στο πλαίσιο των πράξεων «Προγράμματα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Γενά Α. & Μπαλαμώτης Γ. (2013). Η Οικογένεια του παιδιού με αυτισμό (τόμος Α΄ Γονείς). Αθήνα: Gutengerg.