Φιλοσοφική Σχολή
Gena, A., Krantz, P. J., McClannahan, L. E., & Poulson, C. L. (1996). Training and generalization of affective behavior displayed by youth with autism. Journal of Applied Behavior Analysis, 29, 291-304. |
Γενά, Α. (2001). Πρόγραμμα ένταξης παιδιών με αυτισμό στο νηπιαγωγείο και στην πρώτη δημοτικού βάσει κανονιστικών δεδομένων. Ψυχολογία, 8 (1), 221-248. |
Gena, A., & Kymissis, E. (2001). Assessing and setting goals for the attending and communicative behavior of three preschoolers with autism in inclusive kindergarten settings. Journal of Developmental and Physical Disabilities, 13, 11-26 . |
Γενά, Α. (2002). Ενταξιακό πρόγραμμα φοίτησης ενός κοριτσιού με αυτισμό στο κοινό σχολείο: μεθοδολογία και θεραπευτικά αποτελέσματα. Στο Ευ. Κούρτη (Επιμ.), Η έρευνα στην προσχολική εκπαίδευση (Τόμος Γ΄), επιμέλεια. Αθήνα: Τυπωθήτω, σελ. 313-322. |
Γενά, Α. (2004). Κοινωνική αλληλεπίδραση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης. Στο Μ. Ζαφειροπούλου & Γ. Κλεφτάρα (επιμ.) «Εφαρμοσμένη Κλινική Ψυχολογία του παιδιού», (σελ. 149-164). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Chadzigiannoglou, T. & Gena, A. (2004). Designing a bilingual glossary for applied behavior analysis terminology. Translatum Journal, Available on line from: www.translatum.gr/journal/4/behavior.htm. |
Gena, A., Couloura S., Kymissis, E. (2005). Modifying the affective behavior of preschoolers with autism using in-vivo or video modeling and reinforcement contingencies. Journal of Autism and Developmental Disorders, 35 (5), 545-556. |
Gena, A. (2006). The effects of prompting and social reinforcement on establishing social interactions with peers during the inclusion of four children with autism in preschool. International Journal of Psychology, 41 (6), 541-554. |
Χατζηγιάννογλου, Θ. & Γενά Α. (2006). Τεχνικές συνεκπαίδευσης παιδιών με και χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες στο Δημοτικό Σχολείο. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 41 (20 σελίδες). |
Gena, A., Papadopoulou, E., Loukrezi, S. & Galanis, P. (2007). The play of children with autism : Theory, assessment, and research on treatment. In Zhao, L. B. (Ed.), Autism Research Advances. (pp. 1-40). New York: Nova Science Publ. |
Μπαλαμώτης, Γ. & Γενά, Α. (2007). Οι ανάγκες των γονέων παιδιών με αυτισμό και το άγχος που βιώνουν: Στοιχεία από μια πανελλήνια έρευνα. Στο Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή, Η ειδική αγωγή στην κοινωνία της γνώσης (σελ. 416-428). Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη. |
Παπουτσάκη, Κ. & & Γενά, Α. (2007). Μοναξιά και φιλικές σχέσεις παιδιών με ε.ν.υ. στο σχολικό περιβάλλον. Στο Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή, Η ειδική αγωγή στην κοινωνία της γνώσης (σελ. 429-439). Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη. |
Σταματάκης, Θ. & & Γενά, Α. (2007). Διδασκαλία εκτέλεσης της πράξης της διαίρεσης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Στο Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή, Η ειδική αγωγή στην κοινωνία της γνώσης (σελ. 439-448). Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη. |
Λουκρέζη, Σ., Γενά, Α. & Μπεζεβέγκης, Η. (2010). Ανάπτυξη δεξιοτήτων συμβολικού παιχνιδιού: Μελέτη περίπτωσης παιδιού με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού. Ψυχολογία, 17 (4), 367-381. |
Makriyanni, M. Gena, A., & Reed, P. (2011). The effectiveness of behavioral and eclectic intervention programs for 6.5-14 years old children with Autistic Spectrum Disorders: A cross-cultural study. In R. V. Nata (ed.). Progress in Education. Volume 26 (pp.53-74). New York: Nova Science Publishers. |
Γενά, Α., Τσόλη, Χ., & Χατζηγιάννογλου, Θ. (2011). Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών ομάδας επαγγελματικών που εργάζονται με παιδιά με αυτισμό και αξιολόγηση διετούς επιμόρφωσής τους. Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, 94-95, 157-172. |
Makrygianni, M.K., Gena, A., & Reed, P. (2012). The effectiveness of different intervention programmes for 6.5-14 years old children with Autistic Spectrum Disorders in Greece. In A. M. Columbus (ed). Advances in Psychology Research . Volume 91. New York: Nova Science Publishers. |
Γενά, Α., Τσιρέμπολου Ε. & Τσεπελίδου, Φ. (2012). Στο Μ. Ζαφειροπούλου (Επιμ.) Δυνατότητες και Δυσκολίες του Παιδιού και του Εφήβου: Γνωσιακές- Συμπεριφοριστικές Προσεγγίσεις (σελ.233-258 ). Αθήνα: Πεδίο |
Papoutsaki, K., Gena, A., Kalyva, F. (2013). How Do Children With Mild Intellectual Disabilities Perceive Loneliness? Europe' s Journal of Psychology, 9(1), 51–61, doi:10.5964/ejop.v9i1.489 |
Αντωνίου, Φ., Νόβα-Καλτσούνη, Χ., & Γενά, Α. (2014). Ο διαμεσολαβητικός ρόλος της γονεϊκής τυπολογίας στη σχέση της συναισθηματικής επάρκειας και της ενίσχυσης της αναγνωστικής επίδοσης μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Πρακτικά του συνεδρίου «Παιδική ηλικία: Κοινωνιολογικές, πολιτισμικές, ιστορικές και παιδαγωγικές διαστάσεις», (σελ. 737-743). Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ. |
Gena, A., Galanis, P., Alai-Rosales, S., & Michalopoulou, E. (2014). Systemic Behavior Analytic Applications for the Treatment of Children with ASD: Pilot Results Depicting Naturalistic Parent-Child Interaction. In C. Soldatos, P. Ruiz, D. Dikeos, & M. Riba (Eds), Pluralism in Psychiatry: I. Diverse approaches and converging goals, (pp. 77-82). Bologna: Medimond International Proceedings. |
Gena, A., Galanis, P., Alai-Rosales (2014). Self-management from a behavior analytic standpoint: Theoretical advancements and applications in Autism Spectrum Disorder. Hellenic Journal of Cognitive Behavioral Research and Therapy, (1) 1, 33-40. |
Tsiouri, I., Gena, A., Economou, M., Bonotis, K., & Mouzas, O. (2015). Does long-term psychoeducation of parents of Individuals with Schizophrenia help the family as a System? A quasi-experimental study. International Journal of Mental Health, 44: 316–331. |
Γενά, Α., Γαλάνης, Π. Δροσινού, Αι. (2015). Επιμόρφωση επαγγελματικών σε θέματα διαχείρισης της αναπηρίας. Θεματική: Διαταραχή Αυτιστικού ΦάσματοςΠρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων. |
Gena, A. Galanis, P., Tsirempolou, E., Michalopoulou, E., & Sarafidou, K. (2015, in press) Parent-Training for Families with a Child with ASD: A Naturalistic Systemic Behavior Analytic Model. European Journal of Counseling Psychology. |